niedziela, 28 marca 2010

odwiedzając villkę



Przeglądając bloga tej pani nie moglam się zdecydować, które zdjęcia wybrać! Bo wiele jej stylizacji zasługuje na pochwałę, ukłony czy oklaski, jak kto woli :). Powinnam częsciej pisać posty.. wiem, ale pewnie dobrze wiecie drogie szafiarki, jak to jest z pisaniem postów. Mam całą listę blogów, które zasługują na post, więc o brak temetów obawiać się nie muszę, a to podstawa! :D
Przekazuję pozdrowienia dla autorki bloga Ani, Villki



A teraz na inny temat, gdzyż mam (z braku lepszego slowa) problem .. Zastanawiałam się czy mogłabym dodać tego bloga do listy blogów na polskie-szafy.blogspot.com, bo w sumie nie jest to blog typowo szafiarski, ale dzięki temu możliwe, że więcej osób dowiedziałoby się o jego istnieniu. Dlatego pytam o Wasze zdanie na ten temat?

21 komentarzy:

  1. bardzo lubię jej bloga, prawie codziennie tam zaglądam wyczekując na nową notkę.
    uważam, że spokojnie można dodać Twojego bloga na Polskie Szafy, w końcu zawiera treści szafiarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak blog Villka to zdecydowanie coś czego pominąć nie można. Warto też wspomnieć o jej zawsze pięknych zdjęciach, które są prawdziwą ucztą dla oka!
    Spróbuj się wpisać na Polskie Szafy, najwyżej blog nie zostanie przyjęty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uważam że spokojnie można zamieścić tego bloga na polskie-szafy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że będą tu przedstawiane nieznane szafy. Choć oczywiście Villkowi nie mam nic do zarzucenia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Villka znaaamy, bardzo dobrze :) Choć jest to szafa zdecydowanie warta uwagi. Ale, niestety, Wasz blog nie nadaje się na listę Polskich Szaf, bo nie przedstawiacie tutaj SWOICH stylizacji, a tak jest zapisane w regulaminie. Jednak myślę, że wraz ze wzrostem ilosci postów blog znajdzie spore grono fanów :) Powodzenia w wyszukiwaniu perełek!

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajny w sumie pomysł, tylko że kiedyś te blogi się wyczerpią;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do listy polskich szaf nie, ale może gdzieś by ci dały a'la reklame ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja - być może :D ale za każdą reklamę trzeba w końcu zapłacić :)
    Co do polskich-szaf to właśnie na tym polegały moje obawy co do przyjęcia, bo nie zamieszczam tu moich stylizacji ale czyjeś, a nie chciałabym robić "śmietnika" polskich-szaf, bo na razie dobrze się trzymają :>

    OdpowiedzUsuń
  9. villka jest świetna jej siostra też :) ja bym się zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem na nie, jak dodamy jednego bloga to jestem pewna, ze zgłosi sie kilka także nie bedacych blogami szafiarskimi .

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna dziewczyna i bardzo podoba mi się jej sweterek i warkoczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. sympatycznie wygląda osóbka na zdjęciach :)
    i te urocze warkoczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Villka jest jedną z czołowych polskich szafaiarek, do nieznanych bym jej nie zaliczyła...

    OdpowiedzUsuń
  14. ta bluzka z kwiatkami jest obłędna;o
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam nic przeciwko, wrecz sie bardzo ciesze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Villk i Aife to moje idolki, od nich zaczęłam przeglądanie Szaf ; )
    poobserwuję, ciekawy pomysł na ukazywanie plusów, a nie wdeptywanie w błoto ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Villka znamy i uwielbiamy :)
    PS Świetny pomysł z tym blogiem! Będę tu wpadać zapewne całkiem często!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, zdjęcia zostały wykorzystane dawno temu ale dopiero teraz na nie trafiłam i bardzo proszę o usunięcie tego wpisu. Ania

    OdpowiedzUsuń