piątek, 19 marca 2010

miasto możliwości









musimy przyznać, że nie ma większej radości jak oglądanie blogów dziewczyn o wspaniałych i niepowtarzalnych stylach! Polska to kraj, w którym moda dopiero pączkuje, ale już teraz wygląda pięknie :). Dziś zachwyciła nas szafiarka z "miasta możliwości" :) , oprócz świetnego stylu ma także ładne, artystyczne zdjęcia :). Gorąco polecamy jej blog i apelujemy do szafiarek, żeby częściej robiły zdjęcia na powietrzu, bo to nie sztuka "dziwacznie" i modnie się ubrać w domu, a na ulicy się już tak nie pokazać, prawda?

a oto jej blog: http://kot-w-kaloszach.blogspot.com

13 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł z tym blogiem, ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem o modzie :)

    stylizacja bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że powinniście publikować linki do blogów, bo niestety przy tych zdjęciach ich nie ma ;| a poza tym najlepiej wstawiać zdjęcia w większym formacie, mogę udzielić instrukcji jeśli trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, linki do bloga to zdecydowanie dobry pomysł. Popracujcie nad tym :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety sztuką dla niektórych bywa możliwość chodzenia na spacery w porze kiedy światło jest dobre i zdjęcia mają jakiś sens. Ja niestety po całym dniu jestem tak wyczerpana, że idę spać, a zdjęcia robione w domu muszą mi wystarczyć - tylko, że ja ZAWSZE wychodzę do pracy tak jak pokazuje to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to przecież widać,kto się przebiera"do bloga",a kto ubiera:)Ja też mało kiedy mogę sobie pozwolić na spacer w towarzystwie kogoś kto mi będzie zdjęcia robił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie..
    czekam na wiecej relacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. przykro nam, ale nie udaje nam się wstawić linka ;< może znacie inne sposoby, oprócz Ctrl + Shift + A ?

    z góry dziękujemy za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  8. zwyczajnie piszesz np. bla - potem zaznaczasz to i dajesz hiper łącze, mogę wysłać Ci intrukcję ze screenami

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się większe zdjęcia i czytelne linki by się przydały :). a bloga Carmel uwielbiam, haha, taka z niej pocieszna dziewucha! :). i nie zgadzam się co do zdjęc na powietrzu, przecież nie zawsze trzeba mieć przy sobie aparat, szczególnie gdy ktoś ma lustrzankę któa jak wiadomo zajmuje duzo miejsca, no i nie zawsze mamy kogoś kto owe zdjęcie akurat zrobi :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Idea jest zacna i dlatego dołączam się do obserwatorów ;) Start był świetny i mam nadzieję, że dalej będzie równie kreatywnie. Sama lubię patrzeć na pomysły dziewczyn z szafą, jednak nie mam za wiele czasu na zagłębianie się w sieć, a naprawdę chętnie pooglądam i skomentuję blogi "miętowy lakier i cekinowe majtki free" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. A tutaj się nie zgadzam, bo paradowanie w tiszercie przy -10 stopniach zimą tylko po to żeby zrobić sobie zdjęcie wg mnie jest głupotą :) To co mam na zdjęciach, zawsze (prawie zawsze) w tym wychodzę i już po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a to trzeba się 'dziwacznie' ubierać, bo tylko to zwraca uwagę i jest fajne?

    OdpowiedzUsuń
  13. haaa, dopiero teraz tu weszłam, niedobre ze mnie dziecko i co widzę? siebie! matko, świetna robota, nie tylko dlatego że ja tu jestem (xD), ale ogólnie podoba mi się idea tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń